Assalamualaikum W.B.T. dan salam sejahtera. terima kasih kerana sudi melawat blog saya yg serba kekurangan ini,, moga dgn info & cerita dari saya dapat dikongsi bersama.. yang baik itu datang dari Allah SWT,, dan yg buruk itu datang dari kelemahan saya sendiri.. wassalam..

Sunday, September 25, 2011

rindu..



terkadang aku melihat dirinya,,
terasa kosong anggapan aku berada dalam dirinya tidak wujud,,
terkadang aku terpandang dirinya tatkala dya menoleh ke arah yg lain,,
tersedar,, buntu,, bingung memikirkan dirinya,,
siapa aku?? adakah aku?? atau yg lain difikirkannya,,
bingung kembali memikirkannya,, 
tatkala di waktu ku sedih,, siapa yg pedulikan aku??
tatkala aku merindui dirinya, kosong,, ingin ku ucap, tp tak terungkap..
adakah aku ini kekasihnya? atau aku yg terasa kekasihnya,,
buntu kembali terasa erat mencengkam tubuhku yg makin lemah dibuai rindu,,
tersedar dari angan yg tak pernah dilamun.. 
khilaf menjelma dalam diri,, payah!
sukar, susah, sulit utk ku sedar dr kekhilafan diri yg serba tidak sempurna..
rindu.. adakah kau sedar??

p/s: I mean u, Fisah<--

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...