Assalamualaikum W.B.T. dan salam sejahtera. terima kasih kerana sudi melawat blog saya yg serba kekurangan ini,, moga dgn info & cerita dari saya dapat dikongsi bersama.. yang baik itu datang dari Allah SWT,, dan yg buruk itu datang dari kelemahan saya sendiri.. wassalam..

Thursday, November 24, 2011

happy birthday aufa!

wah3! hari ny birthday aku?? hehehee,, cukup dh 18 tahun.. blog aku ucap birthday kt aku weyh,.,, xcaya? tgk ny 
tp ny kan aku buat sendiri.. xksah la.. biaq laa,, jnji, ada jugak blog aku wish kt aku kan?
ramai gila yg wish kt wall fb aku hari ny.. byk siot, aku nk komen pun byk . so aku like ja laa..
macam2 ucapan depa ny.. ada yg nk kirim tepung at aku la, ucap selamat hari tua la.. hmm,, 
yg paling byk ucap Happy birthday.. ada yg singkat: HB.. senangnye.. hmm,, xksah laa...
terima kasih,, tp kan, sapa yg nk bg kt aku kura2 yg aku nk tu r? huhuuu,, sedihnye,, 
nk hadiah birthday jugak.. hmm,, sedih btol, xdak hadiah birthday kali ny,, kenduri pun xbuat, klu kt skolah skg ny msti teruk aku kena baling tepung ny.. ahhahahahaa,, syok woo.. kau pernah kena ke?
hmm,, mak aku kata sat g kak aku bawak balik kek birthday aku.. so, ada jugak la harapan nk happy ny,,
heheheee.. thanx kak..

so? happy 18th birthday aufa!

excited ny sbb dh masuk 18.. so dh tua la yerr.. ngee~~



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...