Assalamualaikum W.B.T. dan salam sejahtera. terima kasih kerana sudi melawat blog saya yg serba kekurangan ini,, moga dgn info & cerita dari saya dapat dikongsi bersama.. yang baik itu datang dari Allah SWT,, dan yg buruk itu datang dari kelemahan saya sendiri.. wassalam..

Tuesday, March 26, 2013

kem integrasi sukarelawan YSB coming soon..


aku dh xsabaq ni nk p kem integrasi sukarelawan yayasan sultanah bahiyah (YSB)...
sedaq xsedaq dh 3 tahun aku dgn ysb huhuuu...
rasa mcm semalam ja baru join.. huhuu.. apa2 pun, ysb terbaik r..
awal2 dulu aku join, kwn aku yg promote kt aku utk p kem tu, tp dya xp..
aku p sorg bayangkan mcm mna jakun aku wktu tu..
disebabkan semua sukarelawan ny baik2 n friendly belaka,, aku jd x asing..
seronok...

masa first aku join dulu.. 
kem dkt sedim.. best dpt mandi air terjun kt sedim yg teramat lah deras aarusnya..
aku yg badan besaq ny pun ayaq blh bwak,, huhuu,, bygkan laa...
tp mmg best.. pengalaman banyak,, gotong royong dgn org kampung kt tempat aku join kem tu..
uii!! best!

second aku join kt kem wataniah kepala batas..
boleh tahan laa... hmm,, sbb buat kt kem,, so agak boring ckit..

yeah! third time I participated in this camp kat pulau songsong which is at yan..
tgk promo yg diorg tunjuk tu.. perghh.. mmg xtahan.. aku mmg xsabaq gila nieyh.. 



tgk senarai brg yg depa buat untuk bawak nnt.. mcm nk p holiday daa...


hmmm.. apa2 pun.. tunggu dan lihat.. uii.. best ny.. xsabaq cek...

and last klik >>sini<<
terima kasih..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...