Assalamualaikum W.B.T. dan salam sejahtera. terima kasih kerana sudi melawat blog saya yg serba kekurangan ini,, moga dgn info & cerita dari saya dapat dikongsi bersama.. yang baik itu datang dari Allah SWT,, dan yg buruk itu datang dari kelemahan saya sendiri.. wassalam..

Tuesday, October 11, 2011

realiti


orang lain study, aku study..
orang lain bercinta, aku juga ingin bercinta,
tp sejauh manakah aku mampu bertahan mengikut arus kehidupan yg kian ditelan zaman,,,
sepi.. kosong.. pabila kesunyian tiada yg menemani.. sekadar coretan mampu dicurah,,
lemah, hancur, longlai,,, pusing kepalaku ku letakkan ke tepi..
mengharap tiada apa yg akan di fikirkan lg,,
pelajaran membawa aku sejauh mana aku berada sekarang,,
cinta memberi aku perasaan seperti yg aku rasa sekarang,,
peduli, setiap manusia punya perasaan..
masing-masing berbeza, tak sama, tak serupa..
sampai bila perasaan mampu bertahan??
esok, lusa, tulat. tonggeng??
arghhhh!!! hentikan! omelan yg tak seberapa..
mengganggu fikiran insan x berdaya..
berambus! pergi! blah dr hidup ini..
hentikan madah tak berubah!
meniti coretan tak ubah sekadar coretan..
blah!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...