Assalamualaikum W.B.T. dan salam sejahtera. terima kasih kerana sudi melawat blog saya yg serba kekurangan ini,, moga dgn info & cerita dari saya dapat dikongsi bersama.. yang baik itu datang dari Allah SWT,, dan yg buruk itu datang dari kelemahan saya sendiri.. wassalam..

Wednesday, February 22, 2012

cuci kelas sometimes make me happy..

comey kan budak yg pegang bulu ayam tu,, saya suka dya,, dya lawak,,


hudoh benor gambo ny! tp nk letak jugak gambar ny,, heheheheee...


sorg yg kt blkg tu tumpang glamor, sorg lg mcm nk bg pnumbuk kt aku jaa.. ok dipsy..

aiyo! buat apa tu??

cuci cermin pun nk tunjuk.. huhuuu,, biaq r,,

depa 2 comey,, kita ja yg gemokk.. huhuuu,, hudoh!


berhimpit! 


sbenaqnya ny crita lama,, baru boh hari ny,, sbb xtau nk post apa mlm ny,, so saja la letak gambar ny,, ok?

bye2.. 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...