Assalamualaikum W.B.T. dan salam sejahtera. terima kasih kerana sudi melawat blog saya yg serba kekurangan ini,, moga dgn info & cerita dari saya dapat dikongsi bersama.. yang baik itu datang dari Allah SWT,, dan yg buruk itu datang dari kelemahan saya sendiri.. wassalam..

Wednesday, February 22, 2012

nak haiwan2 ny,,

aku tringin nk pelihara haiwan2 ny,, tp xdak sapa nk bg,, huhuuu,, aku blh bli,, tp klu aku bli xrasa la.. kalu org bg, mgkin kita akan dpat rasa syg kt haiwan tu,, sbb org bg kat kita kan,, n kita akan hargai,, aku nk nate ny haaa,,,
kura-kura,, comey sgt2.. 

pehtu nate ny...
alorhhhh cumelnye dya tdo.. hmmm,,, >_<

bila la blh dpat.. hmm,, sapa yg nk bg kat hang cik awfar oi!..

ada lg,, aku nk ny,, tp ny mustahil.. 

hmmm,,,,, mimpi ja laaa...



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...