Assalamualaikum W.B.T. dan salam sejahtera. terima kasih kerana sudi melawat blog saya yg serba kekurangan ini,, moga dgn info & cerita dari saya dapat dikongsi bersama.. yang baik itu datang dari Allah SWT,, dan yg buruk itu datang dari kelemahan saya sendiri.. wassalam..

Thursday, March 15, 2012

aku juga mau nikah!! uwaaaa!!!


10.mac.2012
hari kakak aku nikah..
alolorhhh...
tp aku xsempat nk tgk kakak aku dinikahkan...
huhuuuu,,, nk tau npa? hmm??
aku ada projek la kt melaka.. wah3.. mcm org koperat lak.. kuikuikui...
tp pada majlis perkahwinan kak aku(11.mac.2012), aku ada,, sbb mlm tu aku dh blk,, yahooo...
comey wooo kakak aku,, ny aku nk tunjuk ckit gambar kakak aku,, segakk,,,
hubby dya pun segak,,, tgk la ny..

 my sister yg cute! ^_^



klu xnmpak klik la gambar uh! xkan tu pun nk kna ajar.. hmm??



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...