Assalamualaikum W.B.T. dan salam sejahtera. terima kasih kerana sudi melawat blog saya yg serba kekurangan ini,, moga dgn info & cerita dari saya dapat dikongsi bersama.. yang baik itu datang dari Allah SWT,, dan yg buruk itu datang dari kelemahan saya sendiri.. wassalam..

Friday, March 16, 2012

puisi hilang


bagaikan terhenti,
sebuah ilusi,
yang hilang ditelan lenyap.

inginku cari semula ilusi itu,
tetapi dirampas oleh makhluk juga ciptaan-Nya,
hendak ku belai diriku yang kosong, 
tetapi gagal, 
lalu aku cuba dan terus mencuba,

tidak tahu berjaya atau tidak.,
aku putuskan, biarkan, kehilangan itu biar hilang..
biar jadi angan-angan
sedih, pilu, sunyi, kehilangan..

hilang..
hilang..
aku yang hilang melenyapkan diri yang kian menghilang..
kosong, diri yang hilang kian tiada..
ditemani roh dan jasad yang tiada akhirnya..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...