Assalamualaikum W.B.T. dan salam sejahtera. terima kasih kerana sudi melawat blog saya yg serba kekurangan ini,, moga dgn info & cerita dari saya dapat dikongsi bersama.. yang baik itu datang dari Allah SWT,, dan yg buruk itu datang dari kelemahan saya sendiri.. wassalam..

Monday, January 21, 2013

Gambar: Projek Bawah Selimut Dalam Kereta





perkara ny terjadi apabila aku dan cinta hati aku keboringan semasa dalam perjalanan balik selangor,,
kami terlalu boring sampai lagu pun kami dh xlayan.. hmmm,, kami pun buat la mcm ny,, untuk hilangkan boring laa,,


"angah(anak buah) pakai tutung(tudung) comey x maktak(makndak,aku)?"

"angah comey la pakai tudung.. tp ny bukan tudung,, ny selimut laa..."

"angah jd patung"




"maktak amek gambar dalam ny pulak.."

 "angah jadi pocong"

"maktak, angah nk tgk"
hmmm.. setiap kali snap, ,mesti dya nk tgk gambar yg diambil.. lepas tgk, dya akan kata "nk lagi, buat mcm ny pulak"

"tutup semua"

"angah pejam mata"

"maktak, angah lap hingus dgn selimut maktak ea?"
alamak.. 
"aip! jangan!"
Eeeeeiiii... :P

"maktak, mcm ny pulak"

"angah buat cedih pulak"

"maktak amek gambar belakang angah"

"maktak,angah cejuk"

nampak mcm nangis but don't worry.. cuma lakonan je semata-mata.. pandai angah belakon ..
 


"angah dh penat.. xnak main lg dh"


bosan serius kot.. hmmm.. kdg2 rasa ngantok, tp xblh tdoq.. aiyo!

hmmmm,,, the end..

klik >>sini<<

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...