Assalamualaikum W.B.T. dan salam sejahtera. terima kasih kerana sudi melawat blog saya yg serba kekurangan ini,, moga dgn info & cerita dari saya dapat dikongsi bersama.. yang baik itu datang dari Allah SWT,, dan yg buruk itu datang dari kelemahan saya sendiri.. wassalam..

Sunday, January 13, 2013

Pernah buat mcm ny?



pernah buat mcm ny x? dulu masa aku sekolah dulu, time zaman budak gila2 dulu aku suka buat kt kawan aku mcm ny.. huhuu,,, suka,, selalunya time perhimpunan laa,, aku boring dgr taklimat dan ucapan yg cikgu bg, apa lg,, aku usik kawan aku la,, ada yg sampai melatah pun ada,, klu aku xbuat mcm tu mesti aku ngantuk,, huhuuu... jahat kan? tp bila ingat blk mmg sweet laa.. anda pernah buat mcm ny?













No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...