Assalamualaikum W.B.T. dan salam sejahtera. terima kasih kerana sudi melawat blog saya yg serba kekurangan ini,, moga dgn info & cerita dari saya dapat dikongsi bersama.. yang baik itu datang dari Allah SWT,, dan yg buruk itu datang dari kelemahan saya sendiri.. wassalam..

Sunday, February 10, 2013

apabila sebelah mata kiri menggantikan sebelah mata kanan..




dua hari demam.. aku xsedaq.. ingat resdung,, selsema berpanjangan...
mula2 mata kanan aku berair, lubang hidung kanan pun berair..
pehtu, dua-dua berair.. kiri kanan.. tapi aku rasa badan aku xpanas..
bila aku pegang org lain, aku rasa org tu lg panas dr aku..
rupa2nya aku sejuk.. tapi xsejuk sgt, panas dalam,,
bila nk mandi ketaq r,,,
hui! 

lepas dua belah hidung dan dua belah mata berair, tukaq plak..
mata dan lubang hidung belah kiri plak ambik alih tugas,, 
ganti mata kanan plak.. huhuuu.. berair jenis sebelah2..
bersin tu xpayah kata laa... selalu,, mcm org resdung laa...
rasa mcm nk search kt google psaipa ni r?
tp biaq p r.. sbb aritu jd dh, pehtu hilang sndiri..
aku xmkn ubat apa pun..
hmm.. nnt hilang la ny...
malas lak nk search kt google..

.....

ntah napa tiba2 mood mlm ny nk menaip xtau...
selalunya malas,, bukak laptop, on fesbuk tgk ada apa2 mklumat, 
msg dr sapa2 ka.. pehtu tutup,layan cerita kt tonton..


hmmm... xtau nk cerita apa sebenanqnya.. tp nk cerita jugak keadaan 
aku skrg ny..
aku kt umah kak aku skg ny.. dh nk masuk 2 bulan aku dok sini..
aku jaga anak2 kak aku.. untung jugak mengasuh depa..
di smping aku dok lepak umah kak aku, ada jugak
aku belajaq masak dari kak aku..
hmmm... satu perkara yg aku tension,, smpai la ny..
sbb apa? 
|
|

ni! benda alah ny...

apa lagiiiiiiii??????
kenai dak apa ny??
klu xkenai mai nk habaq meh... 

eja dulu k..

D  O  N  A  T

klu dlm bahasa inggeris eja dya mcm ny..

D  O  N  U  T


aarrrgggghhhhhhh!!!! PEDULI!!!

aku tension gilak! vavi! aku buat xpenah jd,,, buat2 xnaik laa... yeast mati la...
xkembang laa... keras laa...!!

dh tutup cerita pasal ny...

heheee.. agak2 panjang dak aku karang mlm ny? ka byk space ja.. heheheee...

malaih la nk crita pnjang,, bila aku rasa nk menaip, aku menaip la cerita
pasal aku kt cni...

la ny pukul beqapa xtau? xngantok lg,, sbb petang td aku tidoq..
mau badan xnaik.. aiyo! gemok da..

**pssstttt... apa kena mengena r?

bersin lg!!

dh la.. pehtu?
xteringin lg ka nk klik kt >>sini<<

ok bai!



aduhhh... entry apa ni???





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...