Assalamualaikum W.B.T. dan salam sejahtera. terima kasih kerana sudi melawat blog saya yg serba kekurangan ini,, moga dgn info & cerita dari saya dapat dikongsi bersama.. yang baik itu datang dari Allah SWT,, dan yg buruk itu datang dari kelemahan saya sendiri.. wassalam..

Monday, February 25, 2013

Tentera marin Amerika minum darah ular?


tentera marin amerika ny minum darah ular untuk apa r?

aku ada tgk kt fb ada yg post pasal ny...
tp ..
hmmm... 
rasa boring kot, pehtu aku p laman blog yg aku suka lawat ny..


tgk ada post pasal ny..

ny aku malas nk crita.. aku copy ja ayat dya ny..

Ini bukan kali pertama kita menunjukkan kepada anda gambar jenis ini, ini adalah satu amalan yang berlaku hampir setiap tahun. Marin, Amerika Syarikat, mereka belajar bagaimana untuk menangkap, membunuh dan minum darah ular semasa latihan dalam kemandirian di hutan, dan ini dipanggil Golden Cobra, imej-imej menunjukkan cara mereka lakukan pada tahun 2013, yang telah diadakan di Thailand .













Eeee... jijik... pompuan pun minum...

hmm.. nasib baik tentera ISLAM xmcm ny... 

eee geli!

kalau rasa xgeli klik >>sini<<

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...