Assalamualaikum W.B.T. dan salam sejahtera. terima kasih kerana sudi melawat blog saya yg serba kekurangan ini,, moga dgn info & cerita dari saya dapat dikongsi bersama.. yang baik itu datang dari Allah SWT,, dan yg buruk itu datang dari kelemahan saya sendiri.. wassalam..

Tuesday, February 26, 2013

My Heppi mcm Facebook...


xsengaja tgk kt fb td,, 
ada yg post pasal my heppi ny,, 
tp yg best nye my heppi ny untuk org islam ja..
ny yg best ny, sapa2 yg letak gambaq xtutup aurat, automatik kena reject..
wahhh.. hebat kan?
aku baru ja daftar my heppi ny..
heppi la jugak...
baru lg nate ny.. sapa nk join boleh la daftar kat 

alang2 dh daftar, add la aku...

add sini haa..




aku pun masih nk blajar lg guna ny..
my heppi ni mcm fb, tp ada la lain ckit... 
hmmm...

harap paham ok??

klik >>sini<< buleyh?

ok adioooossssss!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...